TEST: Instalace RH 6.2 totálním beginnerem

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Pondělí Září 18 13:33:59 CEST 2000

Řekl bych, že instalace není až takový problém, když jde
všechno dobře, tak na počítači bez systému to umí kdokoliv,
kdo umí přečíst instalační příručku a hlášky instalátoru.

Problémy nastávají až když chcete něco změnit - nevíte, kde se
co nastavuje - obzvláště, když jste zvyklý na Windows, kde
je více-méně všechno na jednom místě.
Také instalace programů je zpočátku Windowsákovi dost
záhadou. Nejzmateněji působí potřeba správné verze rpm,
správných verzí různých knihoven, ..., o překladu jádra nemluvě.
Obecně je možno najít velmi málo informací v mateřském
jazyce.

Když už jsme u přechoduchtivých Windowsáků, věděl by někdo,
kde by se dala najít tabulka LINUX alternativ k Windowsovým
programům ?
Myslím tím jméno (funkce) Windowsového programu a k tomu
jméno (URL) LINUX programu, který umí totéž.

zdravím

Tošovský