ssh - problem s pripojenim bez hesla

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Září 18 14:22:39 CEST 2000

Zdravim,

nenapada Vas v cem by mohl byt problem ? -

Mam server, na nem uzivatel ma v .ssh/ adresari authorized keys
a v nem klice stroju A a B (obsah ssh_host_key.pub). Ze stroje
A se mi to na onoho uzivatele prihlasi bez hesla ze stroje B nikoliv.

Pustil jsem si sshd v debug modu a zjistil jsem ze ze stroje A jde
autentikace stylem - rhosts, rhosts-rsa, rsa - a je to tam. Ze stroje
B to jde rhosts rhosts-rsa a pak to uz vyhodi passwd prompt a chce to
heslo.

Zrejme nejake spatne nastaveni klienta na B, ale nemuzu prijit na to
jak to nastavit spravne. Nemate nejaky napad ?