locking v sambe

Jan Husak Kuzba kuzba na caryfuk.logix.cz
Pondělí Září 18 20:17:31 CEST 2000

mam nasledujici problem

Nainstaloval jsem RH 6.1 se sambou. Pokud zvolim security=share tak vse
funguje normalne. Pokud ale zvolim security user, nastavim kryptovani
hesel a tak podobne tak mi vse funguje az na malickost ze vsechny otevrene
soubory se oteviraji v read only modu (nejdou ulozit zmeny). Zkousel jsem
nastavit vsechny mozne kombinace locking, strict locking a share modes,
ale proste nefunguje. Jakmile zmenim security na share zase vse funguje
jak ma. Stahl jsem i novou sambu 2-0-7 a chova se stejne. Help please.

Jan Husak