Chce se nekdo hacknout?

Pondělí Září 18 21:12:39 CEST 2000

On Mon, 18 Sep 2000, Petr Novotny wrote:

> K tomu poznamka: Spolehlive nederava verze je 8.2.2P5 - ovsem
> RedHati opravu backportovali do 8.2.2P3 a 8.2.2P5 ani nevydali.

Aleale, co to slysim? Bind ma "spolehlive nederavou verzi"? To si urcite
budu muset nainstalovat! :)

> Ze tim vznika bordel snad rikat nemusim - ovsem backportovani oprav a
> nasledny bordel je domenou i jinych distribuci (hadejte, zacina na d,
> konci na n a ma 6 pismen) :-) Flame off.

Backportovat malou opravu misto uplneho povyseni na novou verzi (se svymi
vlastnimi novymi problemy) neni tak blby napad v situaci, kdy nemam moc
casu na otestovani vysledku. Ale neni zcela idealni, je-li tento stav
udrzovan dlouhodobe.