internet a programy ktere jej vyuzivaji

NiK Manson nik-manson na seznam.cz
Pondělí Září 18 21:33:27 CEST 2000

Dobry den,
dival jsem se do dokumentace, i do archivu(i kdyz na neco takoveho se
dost blbe hledaji klicova slova) a nic, tak tedy:
mam mensi problemek s pripojenim k netu. Kdyz se pripojim (pres dial up)
tak vsechny programy souvisejici s internetem jej muzou pouzit jen kdyz
je spustin PO TOM co jsem se pripojil. Nijak zvlast mi to nevdilo, ale
ted jsem nainstaloval SQUID abych pripojil i souseda, a to uz je trochu
otravne, restartovat squida vzdycky jak to pripojim. Nevite nekdo v cem
by mohl byt problem? Mam SuSE 6.4., jadro 2.2.14.
Dekuji moc
NiK