Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Září 19 09:12:52 CEST 2000

Jan Stanicek wrote:

> Jak tak pozoruju, tak tady nikdo uvazuje o podnikovem prostredi, kde je obcas
> nutnost editovat MS dokumenty jinych lidi.
>
> Bohuzel v tomto pripade pomuze snad SO, a nejsem si jist jestli je to
> nejidealnejsi reseni, pokud jsem si s tim hral, vetsina dokumenty vypadala o
> dost jinak nez pod MS produktama, a tak jsem nemel moc odvahu to editovat a
> posilat dal. Jestli s tim ma nekdo zkusenosti, budu rad, kdyz se s nimi
> podeli.Donutit, aby cely podnik zmenil standardy pro vymenu dokumentu je
> ponekud nerealne. ... nemluve o tom, ze jenom cekam, kdy tady rozjedou Exchange
> [...]

Bezny uzivatel neprimeje firmu aby zmenila standardy. Pokud mate v IT lidi kteri
IT oblasti prilis nerozumi a nejsou schopni porovnant rozdily pak mate opravdu
smulu. Jiz jsem se s takovymi ( prominte ) ignoranty setkal a musim rict ze to
nebylo nic prijemneho. Takove lidi nepresvedci nic. I kdyz jim jejich WinXX
spadnou ctyrikrat za den, budou si myslet, ze duvodem je vas linux na spolecne
siti. :-((