Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Úterý Září 19 09:18:44 CEST 2000

Nemám velké zkušenosti zatím z produktem WINE, ale u nás na firmě jsem
povinně odinstaloval všechny "černé" M$ Offices a nainstaloval zdarma
602Text a 602Tab. První týden mě lidi skoro "zabili", že s tím nebudou dělat
apod. Potom vlna nevole ustala, a všichni píšou dokumenty ve Win$ pod 602 a
je klid.

Tak mě napadlo, jestli pro konverzi z M$ formátů by nešlo pod WINE použít
tento produkt. Vím že to není linuxové řešení, ani jsem to sám nezkoušel,
ale je to "FREE" řešení.

Libor Mitrenga    mail-to: libor.mitrenga na msi-zlin.cz
mobil: 0602 716 913, tel: 067 / 721 18 01, fax: 067 / 721 00 44