Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 19 10:51:23 CEST 2000

| Odesílatel: tosovsky na lesopo.cz

| Moje zkušenost je taková, že hodně lidí například místo aby napsali
| zprávu v e-mail klientu, raději přibalí soubor *.doc.
| (O nepraktičnosti tohoto řešení prosím nebudeme diskutovat. Ale je to
tak.)

Oni prosím neposílají přílohu jako *.doc, ale píší ve wordu (2000) a
dokument odešlou přímo z něj.

Psal jsem návod na registraci domén pro naše obchodníky (tedy nějaký text
se pošle e-mailem na registrátorova robota), jenže oni chytráci to posílali
z wordu, že ano. Tak jsem byl blbec já, přesto, že jsem ríkal, že to musí
jít jako holý text (mysleli si zřejmě snad aby tam nepřibalili firemní
logo...).

Bez komentáře, obchoídníci jsou ti nejhroznější uživatelé počítačů a M$ jim
jde na ruku, neboť od nich lehce vymámí penízky. Když jsem tuhle upgradoval
squida v jedné firmě, ptali se mě, kolik ten nový squid bude stát. Ech,
končím, omlouvám se, ale nedalo mi to.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz