Logrotate a Exim

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Září 19 11:01:55 CEST 2000

"Radek Libovicky" <libovicky na lira-web.cz> writes:

> Exim bezi pod userem mail prava na zapis do logu ma.
>
> Toto je vypis z mainlogu : 2000-09-17 04:21:52 pid 10172: SIGHUP received:
> re-exec daemon
> Jinak v logu messages nic neni

Grr, jak by mohlo, kdyz zdechne. Mozna tomu nebudete verit, ale exim
ma prepinac -d, ktery zapisuje podrobnejsi hlasky. Dale jste se
nepodival do
/var/log/[log_do_ktereho_se_pisou_hlasky_od_demonu_nebo_od_mailu] a
nezkontroloval pristupova prava na adresare.

Pak jeste jste nenapsal, co se stane, kdyz ho spustite znovu.

nebo muzete misto KILL -HUP pouzivat /etc/init.d/exim
[reload|restart].

Navic ani ta vase hlaska patrne neni zcela spravne, protoze tu hlasku
vypsal exim jeste predtim, nez se restartoval. Pak nasledovala rotace
logu, takze soubor by mel byt mainlog.0.

Brno, Czech Republic