ProFTPd & zmena atributu

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Září 19 12:59:44 CEST 2000

On Mon, Sep 18, 2000 at 02:45:57PM +0200, Jan Pavlík wrote:
> Po standartni instalaci mi ProFTPd hlasi, ze nemuze menit atributy (550 Chown not allowed). Adresar i soubory patri prihlasovanemu uzivatelu.
>
> Co mam zmenit?

Pristup k pouzivani dokumentace :-) V souboru
/usr/doc/proftpd*/Configuration.html je seznam direktiv, hned
ctvrta je AllowChmod a pise se u ni toto:

Syntax: AllowChmod bool
   Default: false
   Context: server config, <Global>, <VirtualHost>, <Anonymous>, <Global>
   Module: mod_site
   Compatibility: 1.2.0 and later

   AllowChmod allows control over whether the "SITE CHMOD" command is
   allowed to clients.

   Example:

   AllowChmod false

Je to tam nova vlastnost asi od nektere 1.2.0rc? verze, taky jsem
na to narazil.

martin