problemy s instalaci PHP4

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Září 19 15:38:10 CEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, Michal Krause wrote:

> A opravdu Vam to funguje oboje jako moduly? Me se to ani tak nepovedlo
> (DSO), httpd pak core-dumpuje pri kazdem pozadavku na PHP soubor.

Ja mam apache-1.3.12, mod_ssl-2.6.5, openssl-0.9.5a, mod_czech-3.1.0,
php-3.0.16, php-4.0.2 a cely tenhle priserny komplex mi funguje bez
problemu. Jedu na Slackware 7.1 (linux-2.2.16-ac1, glibc-2.1.3), ale
apache i zbytek jsem si cely prelozil sam a vsechny moduly jsou DSO.
Jestli to core-dumpuje, neni to kvuli starym binutils? (i kdyz o tom se
pise v php4/INSTALL - ja mam binutils-2.9.1.0.25, coz jsou zrovna ty, o
kterych se v INSTALL pise jako o fungujicich). Taky musite prelozit jak
php3, tak php4 s --enable-versioning, i kdyz to asi vite.

S pozdravem,

Stepan Roh