zmena logovani named - ad2

Michal David michal na spika.cz
Úterý Září 19 15:51:08 CEST 2000

> Zdravim,
>   PEBKAC!
>
>   Napiste `man named.conf` a nebo si zarovnejte tento mail tak, aby radek
> ktery zacina NAMED.CONF(5) zacinal pod okrajem terminalu a co uvidite?
> Prvni stranku `man named.conf` a jako posledni slovo na prvni strance
> se objevuje `logging` ;((( O par stranek dal je dalsi sekce kde to je cele
> popsane: THE LOGGING STATEMENT - syntax, Definition and Usage. Z toho
plyne
> co? Ze jste to NECETL! tak nerikejte, ze jste to nenasel.

Pane Vojto i tohle jsem samozrejme nasel! Ale v mem named.conf neni sekce,
kde by se specificky nastavovalo kam ma named bootovat. Predpokladam, ze to
se to v RH6.2 deje nejakou standradni (defaultni cestou). A laskave na me
nebudte neprijemny! Pokud nerozumite memu dotazu tak na nej NEREAGUJTE!!!
Myslim ze ucastnici teto konference nejsou zvedavi na vase napominani!
Mimochodem dekuji pani Janouskovi, protoze ten byl tak laskav a nasmeroval
me spravnym smerem a ja mam problem skoro uz vyreseny.

Michal David