Jaky linux pro 13-leteho kluka?

Úterý Září 19 16:09:08 CEST 2000

Dňa Ut, 19 sep 2000 ste (Jaroslav Lukesh) napísali:
> Dobrý den,
>
> podařilo se mi presvedcit 13-leteho kluka, aby se vykaslal na hry a svet
> woken, ale ted mam problem - jaky linux mu tam dat, aby to odpovidalo velmi
> zacatecnicke urovni (tedy je schopen nainstalovat hru do win, ale to je asi
> vse, nebot si dokazal smazat adresar windows :o).
>
> Je fakt, ze nijak silny stroj nema, 486-100/16MB/4GB, takze na KDE muze
> docela zapomenout. Co za Xy by se mu tam mohly dat, aby mu to jeste
> chodilo? Na internet zatim chodit nebude, ale casem asi ano.
>
> Diky moc (i za nej)

Treba mu tam dat to co najlepsie ovladate, aby ste mu mohol pomoct.
Pripadne to co mate naistalovane, aby ste si mohol online vyhladat co sa
bude pytat cez telefon.

X: Na 16 MiB je KDE asi moc velke, ale su aj mensie alternativy:
xfce - moj favorit, WindowMaker, atd. Mam pocit, ze obe su prelozene.
(xfce je urcite do slovenciny, viem, lebo ho pouzivam).

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk