Jaky linux pro 13-leteho kluka?

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Září 19 16:17:40 CEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, Jaroslav Lukesh wrote:
> podařilo se mi presvedcit 13-leteho kluka, aby se vykaslal na hry a svet
> woken, ale ted mam problem - jaky linux mu tam dat, aby to odpovidalo velmi
> zacatecnicke urovni (tedy je schopen nainstalovat hru do win, ale to je asi
> vse, nebot si dokazal smazat adresar windows :o).
>
> Je fakt, ze nijak silny stroj nema, 486-100/16MB/4GB, takze na KDE muze
> docela zapomenout. Co za Xy by se mu tam mohly dat, aby mu to jeste
> chodilo? Na internet zatim chodit nebude, ale casem asi ano.
Kdyz jsem zacinal s Linuxem (Slackware 3.6), mel jsem krome disku
tutez konfiguraci, tak jsem zacal pouzivat fvwm95. A docela se na tom dalo
pracovat. Podotykam, ze graficka karta byl Trident 8900C s 1MiB pameti.
Disk byl staricky SEAGATE 540MB.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 21493