nehlucny zdroj

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Září 20 06:07:02 CEST 2000

> mohl by mi nekdo poradit jaky pouzit nehlucny HDD a zdroj.
>
> zdroje NoiZero (v prodeji v ProCa, maji termistory od vyrobce, jsou ceske
> maji ESC) disk jakykoliv novejsi Seagate, nebo IBM. Quantum zacal delat
> disky s 4500 rpm. udajne prave kvuli nizkemu hluku. V prodeji by meli byt
> Hayward Periperials (v Karline).
>
> Pavel S.

Mohu jeste doporucit polepeni vnitrnich stran skrine nejakym tlumicim
materialem (hodil by se napr. molitan, ale ten moc nevyhovuje z hlediska
horlavosti a toxicity pri horeni). Stejnou technologii uplatnovaly nektere
firmy pri odhlucnovani jehlickovych tiskaren.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz