KPPP

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Září 20 06:07:18 CEST 2000

Musim odporovat. Po "standartni instalaci" je /usr/bin/kppp pouze
link na consolehelper.
Konfigurace je v /etc/security/console.apps/kppp
Nastaveni je takto:
USER=root
PROGRAM=/usr/sbin/kppp
SESSION=true
Dusledkem je pak, alespon podle mne ze chce heslo root-a

Dan