Mam problem pri butovani u Redhat 6.2

Tomáš Stehlík tomas.stehlik na spsselib.hiedu.cz
Středa Září 20 09:48:50 CEST 2000

Spis to je tim, ze jste zapsal lilo do master bootu, kterej se kontroluje.
Vypnete si kontrolu mbr v biosu. Ale pozor linux je VIR, jak ho
nainstalujete, tak uz se ho nezbavite :))).

----- Original Message -----
From: tvrdonmartin <tvrdon na dstg.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, September 20, 2000 10:18 AM
Subject: Mam problem pri butovani u Redhat 6.2

Dobry den ..

Mam , takyto problem .

Naistaloval som si novu verziu Linuxu Redhat 6.2 , ktoru vydala spolocnost
Computer Press .
Urobil som si zaloznu disketu , aj  lilo.

Po novom bootovani z disku , alebo i z diskety mi bios hlasi , ze mam virus
na disku .
Mozem sice nabutovat , ked ignorujem tuto hlasku ale myslim ze to nie je
korektne .
Problem je v novom jadre , pri starom mi to nerobilo ..