Viry na Linuxu

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Středa Září 20 09:59:11 CEST 2000

On 19 Sep 00, at 17:34, thus spake Jakub Mahdal:

> Napsat vir pro DOS je prkotina(sam sem kdysi jich kdysi jeden napsal, je
> to otazka prumerne znalosti assembleru a nadprumerne znalosti interuptu
> DOSu, teda samozrejme jak ktery vir, treba One-half nebo 3apa3a, pred
> tim smekam az na zem). Clovek, ktery by byl schopen napsat vira pod

Fajn, ja se chytim toho One-halfa. Uz jsem se tady na to kdysi ptal, ale
debata nejak vysumela do ztracena. Priznavam, ze tomu nerozumim, ale mel jsem
pocit, ze Onehalf se natahuje z boot sectoru pri startu systemu a na OS
vcelku kasle, protoze se bavi primo s biosem. Potom by proti nemu linux
imunni nebyl, zranitelne by bylo kazde PC. Je to tak? Nebo mam neco spatne?

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!