Paralelny port

Iko iko na kamarad.cz
Středa Září 20 10:40:52 CEST 2000

citat mozes uplne normalne, len si musis povolit pristup na port cez
ioperm a vsetky veci citas z adresy PORT, PORT+1, PORT+2. Ak
chces jednotlive piny, odmaskujes.
robil som si soft pod linux, co simuluje tlaciaren, cize z LP cita
vystup z ineho pocitaca na tlaciaren...hadam som to dobre
popisal...a funguje mi to

                                   iko
                                   iko na kamarad.cz