Viry na Linuxu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Září 20 10:53:58 CEST 2000

Dobry den,

Pavel Kraus wrote:

> Fajn, ja se chytim toho One-halfa. Uz jsem se tady na to kdysi ptal, ale
> debata nejak vysumela do ztracena. Priznavam, ze tomu nerozumim, ale mel jsem
> pocit, ze Onehalf se natahuje z boot sectoru pri startu systemu a na OS
> vcelku kasle, protoze se bavi primo s biosem. Potom by proti nemu linux
> imunni nebyl, zranitelne by bylo kazde PC. Je to tak? Nebo mam neco spatne?

no, pokud me pamet neklame, tak OneHalf spocival v tom, ze se
nacpal do pameti, odchytl si int pro praci s diskem (ted uz nejak
nevim jakej), a zakodoval jednu stopu zezadu z disku. Domnivam se
tedy, ze pokud by se trefil do partisny s linuxem, tak by mohl
udelat peknej binec, i kdyz by vlastne v okamziku behu linuxu uz
aktivni nebyl, ne? Zvlaste pokud by to doslo do nejake te tabulky
na disku, ktera se vytvari behem formatovani...

Cili: sirit se pod Linuxem nebude, ale poskodit linuxovou
partisnu muze... (IMHO).

>           Pavel Kraus
>             CAA CR

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72