studovna v Brne

Ondrej Krajicek xkrajic na ics.muni.cz
Středa Září 20 10:34:25 CEST 2000

No tady bude problem v tom, ze ta studovna neni urcena
ani pro pestovani microsoft zavislych klikaru
ani budoucich turboprogramatoru a unixguru. Ta studovna
je urcena pro vsechny (cca. 20000) studenty university,
aby tam mohli cist mail, pracovat s kancelarskymi
aplikacemi a pristupovat k informacnimu systemu
university. Takze zadne programovani, rebootovani,
experimentovani a podobne veci se nekonaji. Od toho
jsou pocitacove ucebny spadajici do kompetence prislusnych
fakult, zminovana studovna je pod patronatem
Ustavu vypocetni techniky a tedy mimo pusobnost
jakekoliv fakulty.

Jenom tak na upresneni.

Ondrej Krajicek

--