cryptlib a TatraPay

Martin Spevak singer na fornax.elf.stuba.sk
Středa Září 20 11:53:22 CEST 2000

chcel som si nainstalovat do stranky platbu cez tatrabanku, pouzivaju na
sifrovanie nejaku kniznicu cryptlib, ktorej zdrojaky su na
http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/cryptlib/

malo by sa to nejako skompilovat a pomocou tej kniznice sa bude vyrabat
signatura.. ale nepodarilo sa mi kompilovat. Je tam sice makefile, ale
hlasi to akusi chybu a ja tomu vobec nerozumiem. Nema s touto sluzbou
niekto skusenosti?.. Pripadne ak by sa to niekomu chcvelo stiahnut a vedel
by poradit ako sa to ma kompilovat..

dik
--