cryptlib a TatraPay

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Září 20 11:56:01 CEST 2000

:> chcel som si nainstalovat do stranky platbu cez tatrabanku, pouzivaju na
:> sifrovanie nejaku kniznicu cryptlib, ktorej zdrojaky su na
:> http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/cryptlib/
:>
:> malo by sa to nejako skompilovat a pomocou tej kniznice sa bude vyrabat
:> signatura.. ale nepodarilo sa mi kompilovat. Je tam sice makefile, ale
:> hlasi to akusi chybu a ja tomu vobec nerozumiem. Nema s touto sluzbou
:> niekto skusenosti?.. Pripadne ak by sa to niekomu chcvelo stiahnut a vedel
:> by poradit ako sa to ma kompilovat..

potrebujes to nutne v C-cku ?

ak Ti staci implementacia v perle, tak sa pohrab tu:

http://rodney.alert.sk/perl/

perl-Bank-TB-0.16.tar.gz
alebo
perl-Bank-TB-0.17.tar.gz

rozdiel je v backende ( raz za pouziva Crypt::DES a raz Crypt::PPDES )

ak budem mat cas, tak tam dnes pribudne 0.18 pouzivajuca Crypt::DES 2.01 (
nezavisla na byteorder a "indianoch" :-{)) )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying