rxvt window title

Středa Září 20 14:44:36 CEST 2000

On 20 Sep 2000 uhlar na fantomas.sk wrote:

> niektore <>ne programy mi menia rxvt window title, nevie niekto ako (ci) sa
> to da vypnut? Inac ako rekompilaciou ?

Ty programy delaji tohle echo -ne "\\033]0;TEXT\\007". Jestli neni
v dokumentaci postup, jak tozablokovat, muzete si to zkusit najit ve
zdrojaku, ale mam dojem, ze jinak, nez rekompilaci (nebo chirurgickym
zakrokem na binarce) to zakazat nebude. Mozna byste jeste mohl zkusit
vsechno spoustet pod screenem.