Mount UFS filesystemu

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Září 20 14:52:22 CEST 2000

Vaclav Hala <hala na okucb.cz> wrote:
> na pocitac s Linuxem a NT 4.0 jsem si nainstaloval
> Solalris 8.0 a nyni bych rad montoval diskove
> oddily Solarisu v Linuxu.

> Kdyz zkusim mount /dev/hdb1 /mnt -t ufs tak se z
> dmesg dozvim, ze musim pouzit option -o
> sun|sunx86|... . Kdyz zkusim pridat -o sunx86 tak
> UFS-fs hlasi Invalid option:sunx86.

Ja jsem asi s RH 6.0/6.1 nejspis s originalnim jadrem (verzi bohuzel nevim)
mountoval disk ze SunOSu 4.1.3 takto:

mount -o ro,ufstype=sun -t ufs /dev/sdb /adresar

- tohle je samozrejme read-only (potreboval jsem jenom stahnout data).
A uz si nepamatuji, jestli tam bylo jenom /dev/sdb nebo jeste nejake cislo.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229