RE: Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci RH 6.2cz

Středa Září 20 15:16:36 CEST 2000

On Wed, 20 Sep 2000, Miroslav PRAGL wrote:

> pouzivate graficky instalator (pouziva to vubec NEKDO)?
> pokud ano, dobre vam tak - ten NIKDY nefungoval

Kdyz jsem si instaloval pokusny Linux (nahodou to bylo zrovna RH
6.2cz, protoze jsem mel po ruce CD) do VMware, tak jsem to schvalne
zkusil nainstalovat s nim...a vubec zadne problemy nebyly (pokud pominu
problem, ze to nebylo dvakrat rychle).