AppleTalk a dlouhe odezvy pri prihlasovani

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Úterý Září 19 21:39:25 CEST 2000

Dobry den,

>     mam problem s provozovanim AppleTalku na Linuxu.
Ja nie ;-)

>Stanice se strasne dlouho pripojuje na server
A pripaja sa appletalkom alebo TCP/IP? Aky je tam system? Od tusim 8.0 to
chodi
pod TCP/IP, ak je to mozne... Neni nieco v logu???

>a i behem prace si obcas uzivatele stezuju, ze jim MAC na chvli
"vytuhne"...
>pripada mi to jako obdoba timeoutu nerezolvovatelneho IP...
Dlhe odozvy mi sposobovalo jedine blbo nastavene DNS, ale pri inych veciach,
typicky pouzivajucich DNS. Ale netatalk by s tym nemal mat nic spolocne.

>ale AppleTalku nerozumim a netusim co s tim...
;-)

>     Pomuze nekdo?
Skusil by som nasledovne:
1. sprava sa tak len urcita stanica, alebo vsetky?
2. nemoze to byt pretazenim segmentu? (typicky dlho trva vykreslovanie
    ikon, mazanie kosa a pod., hlavne ak tam je vela suborov)
3. Neni nieco v logu?
4. upgrade netatalku na aktualnu verziu

A mam pocit, ze sa da kdesi nastavit vyssi debug level. Takze by to mohlo
byt
v logu ukecanejsie. Pripadne neni to chybnym nastavenim IP adres na MACoch?
Ich klikaci uzivatelia na 99% tym ciselkam nerozumeju, takze by som pozrel
adresy stroja, smerovaca, DNS....

Dufam, ze to pomoze. Ak nie napiste co ste zistili, mozno sa niekto chyti :)

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454