preposilani IP

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Září 20 15:54:27 CEST 2000

Debian User <pospa na klara.pef.zcu.cz> napsal:
> Zdravim.
>
> Mam Intranet pripojeny pres firewall na Internet. Stanice vnitrni site
> nemaji unikatni IP. Pro pripojeni mam jen jednu IP a cely Intranet jede
> pres proxy. Tet bych potreboval se z venku pripojit na Win terminal
> server a nevim jak na to. Da se nejak preposilat pakety kdyz mam cisla
> portu, prez ktere to komunikuje?
>
> Diky Honza

Vazeny pane Debian Usere,
mel by jste si ujasni pojmy.
firewall - zabezpeceni site formou paketoveho filtr az proxy serveru
proxy server - aplikace zajistujici/kontrolujici komunikaci skrz nepruchozi
gateway/router, ktera se ve sve podstate da pouzit i k pripojeni site pres jednu
adresu

Pokud tedy provozujete proxy server software, tak budto, tento uz ma Vami
pozadovanou funkci, nebo budete muset nasadit masquerading/portforwarding,
cimz zase odpada nutnost pouziti proxy (pokud ji nepouzivate ke specialnimu
ucelu).

S pozdravem

Mila Kuchta