web rozhrani pro zakaz/povoleni urcitych IP

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Září 20 13:18:15 CEST 2000

Dne St, 20 zář 2000 jste napsal(a):

> nutit shelovskemu skriptu suid bit muzete do nekonecna - nejde to :o)

	tedy, abych byl presnejsi - samozrejme ze to jde, ale nebere se v uvahu.
tedy skript se vykonava pod pravy uzivatele, ktery ho spustil.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...