ATI Rage Fury Pro 32MB AGP

Pavel Cimbalnik cimbalnik na cbnet.cz
Středa Září 20 19:30:36 CEST 2000

Prosim o radu pri instalaci SUSE Linux 6.4 s kartou
viz %SUBJECT%.

Pred vyse uvedenou kartou jsem mel ATI XPERT 2000
8MB AGP a na te jsem v pohode nainstaloval SUSE
linux na prvni pokus. Pri vymene karty za %SUBJECT%
se mi instalace nedokonci v poradku. Po ulozeni LILO a
restartu systemu by mel zrejme najet rezim konfigurace
X Windows, ale misto toho mi v horni casti obrazovky
vyjede pouze zmrseny graficky obraz, jako kdyz spatne
nastavite rozliseni monitoru treba ve Windows. Kdyz to cele
zrestarutuji, najede znovu instalacni program YAST2 a zacne
konfigurovat X Windows. Zadam typ monitor (AOC 5Glr+) a
pak se to snazi otestovat rozliseni, pri kterem zustane vzdy
cerna obrazovka. Ja se potom pomoci ATL+F7 mohu vratit
zpatky do konfigurace X Windows, kde si mohu zvolit rozliseni,
ale vzdy pri testu me to hodi tu cernou obrazovku. Tlacitko
DALSI me nechce pustit dal, protoze pry neprobehl TEST.

Muze me nekdo nasmerovat. Podotykam, ze jsem zkousel
tuto instalaci nekolikrat a vzdy se stejnym vysledkem. Nemam
take moc velke zkusenosti se systemy Linux. Podobne se mi to
chova i v RedHat 6.2.

--

S pozdravem a pranim prijemneho dne

Pavel Cimbalnik (cimbalnik na cbnet.cz)