Glibc na zachranna media

Středa Září 20 20:28:44 CEST 2000

Jan Kasprzak napsal:
> 	Zkouseli jste nekdo delat zachranne diskety a podobne veci?

viz. boot-floppies. Tam se pouziva busybox (jak zde jiz zaznelo) a standardni
glibc (ktera je samozrejme stripnuta, RH - hint, hint se to snad nikdy nenauci)
a ze ktere jsou odstraneny nepouzivane funkce.

> Potreboval bych vyrobit co nejmensi glibc. Na mem pocitaci je
> glibc (2.1.x) velikosti cca 4M, zatimco glibc 2.0.7 z linux router projectu
> ma cca 600k. Nejjednodussi reseni je samozrejme libc odnekud zkopirovat.

a co teprve libc5 nebo libc4
> Ale ja bych to rad mel pod kontrolou, cili bych se chtel zeptat, jak vyrobit
> ze zdrojaku dane verze glibc co nejmensi binarku (treba bez podpory
> lokalizace, NIS, a podobne).

> // In fact floppies are great for many things - the cheapest easy to test \\
> /  raid hot swap device on the planet ... 8)                  -- Alan Cox  \

dobra hlaska :)

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> thats \\GNU\Linux$ to you