vi ex prikazy v edquota

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Září 20 21:38:48 CEST 2000

On 20/09/2000, Ondrej Raska wrote:

> edquota -p user1 user2 prave nemuzu. Potrebuji zadat temer kazdemu jinou
> kvotu. Nejde to primo editovat v quota.user (reps. neni najaky prekladac
> plaintext -> quota.user?

Ja jsem si pro tyto ucely udelal nasledujici skriptik:

#!/usr/bin/perl

$sl = $ENV{'QSOFTL'};
$hl = int($ENV{'QSOFTL'} * 1.1);

open(Q, "+<$ARGV[0]") || die "File error\n";
@q = <Q>;
$q[1] =~ s/soft = [0-9]*/soft = $sl/;
$q[1] =~ s/hard = [0-9]*/hard = $hl/;

seek(Q, 0, 0);
print(Q @q);
close(Q);

Bude treba jej asi upravit, protoze takto nastavuje soft limit na
zvolenou hodnotu a hardlimit na hodnotu o 10 % vyssi. Volam jej totiz z
jineho skriptu, ktery konfiguruje cely virtualni serveru. Pouziti je
jednoduche: vyexportuje se VISUAL s cestou k tomuto skriptu a QSOFTL s
hodnotou soft limitu a zavola se edquota -u user. Funguje mi to dobre uz
nejaky ten patek.

S pozdravem

                           Penguino  veritas