/etc/rc.d, nahozeni slip

Martin Melkovic melkovic na hmz.sk
Středa Září 20 22:09:15 CEST 2000

Mam problem - ifconfig pri bootovani debianu nepozna SLIP. Prezrel som si
archiv, no mam pocit ze kazdy si tento problem vyriesil prechodom na PPP.
Mne SLIP vyhovuje a PPP pouzit nemozem. Prevadzkujem niekolko debianov od
2.0.36 do 2.2.17.
V adresaroch /etc/init.d repektive v /etc/rc2.d mam subor s nasledovnym
obsahom:
  slattach -L -p cslip -s 9600 ttyS0 &
  slattach -L -p cslip -s 9600 ttyS1 &
  ifconfig sl0 192.168.121.1 mtu 296 netmask 255.255.255.0
  ifconfig sl1 192.168.122.1 mtu 296 netmask 255.255.255.0
prikaz slattach je nutne poslat do pozadia. V okamziku ked sa vykonava
prikaz ifconfig, sa niekedy este nestihnu vytvorit sl0 a sl1. Ked sa to dava
prikazmi z konzoli to vzdy funguje. Tiez sa mi par-krat stalo, ze sa tie
SLIPy pomiesali: ttyS1->sl0 a ttyS0->sl1 a vsetky podsiete boli vhaji.
Zatial som bol nuteny mat tie prikazy rozhadane v roznych suboroch, aby sa
vytvorili pauzy medzi prikazmi.
Prosim Vas o radu. Ako povedat tomu davkovemu suboru, aby ifconfig sl0 sa
vykonal az ked bude sl0 zavedene. Vie prosim niekto poradit pripadne ine
riesenie?