Instalace StarOffice 5.2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Září 20 22:16:42 CEST 2000

Dne St, 20 zář 2000 Jiri Matej napsal(a):
>Pri instalaci mi je nahlaseno, ze nemam JVM. Pomozte mi jak to nastavit aby
>instalator java virtual machine nasel

Nevim me se to dodnes nepovedlo, nekdo tvrdi ze nezna jdk 1.2.x ze treba pouzit
jdk 1.1.x, me na RH6.2CZ s SO 5.2 nechodi JDK, samotne JDK chodi.
Hral jsem si s ruznym nastavenim promennych a nic, a u helpu v SO jsem take nic
nenasel, tak jsem se nato vykaslal tak nutne javu nepotrebuji.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |