isdn ttyI* (dialin)

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Září 21 07:20:26 CEST 2000

marek cervenka wrote:

> zdravim,
>
> nepouziva prosim nekdo isdn dialin server s asyncPPP?
> potreboval bych se zeptat na konfiguraci
>
> mam:
> kernel 2.2.17
> isdn4linux-utils s rh6.2
> na zvedani pouzivam portslave(podpora radius)
> karta je fritz pci (type=27)
>
> v initchatu mam ATZ, AT&Exxx (nastaveni MSN)
> (init string je samozrejme formatovany aby to portslave prezvykal)
>
> v logu mne to stale pise
> isdn_tty: call from yyy - xxx ignored"

Jen pozor na to ze ttyIx neni analogovy modem !!!!. Spojeni z analogove linky
na ttyIx neuskutecnite.
ttyI akceptuje volani jen datova, tzn. jen z dalsiho ISDN.
ISDN prenasi kod typu spojeni, takze kdyz mate na isdn lince jen datovou kartu
a volate na ni z normalniho telefonu, tak to ani nevyzvani pripadne to hned
prepadne jinam (v pripade PBX).

> klient je  win98 + microcom porte plus(zkousel jsem i z analog. telefonu
> pripojeneho ke karte)
>
> zkousel jsem i syncPPP(isdnctrl nastavovani, stejny problem)
> (co je potreba abych videl ze mne na serveru nekdo zvoni?jde to v
> minicomu?)

Jak je to udelane aby se vlastne dosahlo 56K dowlink a 33 uplink nevim, nikde
se mi o tom nepodarilo najit nejakou zminku. Kdyz si prectete FAQ k isdn4linux
(mimochodem velmi pekne udelane) tak je tam vyse uvedene napsane.

S pozdravem

Petr Zapadlo