Re: Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci RH 6.2cz

Milan Kundrat milank na iftprogres.cz
Čtvrtek Září 21 08:04:08 CEST 2000

    Tak se mi to konečně podařilo nainstalovat. Asi je to způsobeno
uspáváním počítače, ale nevím jak to vypnout. V BIOSu jsem vypnul vše, co
jen mohlo počítač vypnout, nebo uspat. Při instalaci jsem musel pořád něco
dělat (přepínat Caps Lock) aby to neztuhlo. V pořádku jsem nainstaloval. OK.
Ale při bootování mně to zase zatuhává (úplně jedno kde, může nabíhat co
chce a zamrzne to). Takže při bootování musím opět přepínat Caps Lock.
Trochu nepohodlné, ale budiž. Jakmile se přihlásím, tak už nemusím dělat nic
a netuhne to. Ovšem kdyžpočítač vypínám, tak opět musím mačkat svou
"oblíbenou" klávesu ! :-(

    Nevíte, kde se dá vypnout to uspávání, nebo co by s tím mohlo být ?

        Díky za rady

            Milan Kundrát