OT: BFU : MySQL prechod z 3.22 na 3.23

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Čtvrtek Září 21 08:25:50 CEST 2000

"Ing. Václav Peroutka" wrote:

> Dobry den,
>
> vcera jsem zkousel prekopirovat databaze z 3.22(linux) na 3.23(Windows)
> klasicky zkopirovanim adresaru. Po prekopirovani se databaze jevily jako
> prazdne a cokoli jsem do nich zapsal, nic se neulozilo - pamet FINO ( first
> in, never out).
A co tak zkusit na linuxu mysqldump a vznikly soubor predhodit mysql na
Win? Treba takto:
Linux:
mysqldump JMENO_DATABAZE >data.sql
Windows:
mysql JMENO_DATABAZE <data.sql

> Problem byl v tom, ze MySQL 3.22 ma informace ulozeny v souborech isd a ism,
> kdezto 3.23 uz myd a myi. Takze asi ruzny format.
>
> Nevim, jak z toho ven, v dokumentaci jsem nic nenasel.
Asi jste spatne nehledal, v manualu je cela kapitola Backup Database,
neboli zazalohujete a obnovite sice v novsi verzi, ale tim vlastne

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic