OT: Re: studovna v Brne

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Středa Září 20 09:30:43 CEST 2000

Zdarec Jindrich,

Utery Zari 19 2000 18:44, Jindrich Makovicka =:-v =------------> Jan
Polacek:
 JM> BTW, prinejmensim nektere awardy mely primo v ROMce napevno
 JM> zadratovane "univerzalni" heslo ekvivalentni supervisor passwordu.
 JM> Myslim ze nejak souviselo s cislem serie BIOSu (tim, co je nahore
 JM> na
 JM> obrazovce, kdyz se vyvola setup)
Univerzalni hesla maji vsechny biosy...., ale co delat, kdyz ho neznas?
Cracknout, nebo ti uz zbyva budto softwarove, nebo hardwarove
resetovatko.. podle zahesleni... kdyz mas zeheslenej i system, nezbyde,
nezli rozebrat pocitac a budto vyresetovat cmos jumperem (kdyz ma board
jumper), nebo vyndat baterku a slusnout na chvili konektory (kdyz ma
vyndavaci baterku) a nebo vyslusovat cmosce vsechny nozicky... ja na to
mam z cinovy pajky naohybanej takovej ramecek, kterej presne posadis na
chipset a on to cely slusne.. je to nejelegantnejsi a pohodlny...
dneska je to celkem putna, kazdej board ma jumper.. ale driv se to
docela hodilo. Nicmene uprimne receno, nezli dolovat baterku ven, tak
to radsi udelam tim rameckem... pokud to nema takovy ty naparovany cipy
bez nozicek (ja nevim, jaxe tomuhle druhu futralu na brouky rika...).

Cauky
                                                  Honza đB-Q