BFU : MySQL prechod z 3.22 na 3.23

Heczko Kazimir Kazimir.Heczko na checkit.cz
Čtvrtek Září 21 09:31:01 CEST 2000

> vcera jsem zkousel prekopirovat databaze z 3.22(linux) na
> 3.23(Windows)

Me se podarilo pouzit soubory z MySQL 3.22 (NT) na 3.23 (NT)

> klasicky zkopirovanim adresaru. Po prekopirovani se databaze
> jevily jako
> Problem byl v tom, ze MySQL 3.22 ma informace ulozeny v
> souborech isd a ism,
> kdezto 3.23 uz myd a myi. Takze asi ruzny format.

Muze byt format rozdilny pro jednotlive platformy?
Nejsem si zcela jist, ale zda se mi, ze MySQL potrebuje
jeste nejake dalsi soubory krome datovych souboru.

Bohuzel, nesedim u tohoto stroje takze pokud budete mit zajem
zitra Vam muzu sdelit dalsi podrobnosti.

Kazimir Heczko
e-mail: heczko na volny.cz