V.35 karta

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Čtvrtek Září 21 10:57:53 CEST 2000

Již asi jeden a půl roku provozujeme kartu COSA. Je to dvouportová
synchroní seriová karta, maximálně 8 mbit/s na port. Rozhrani V.35 nebo
V.24 nebo X.21.
  V mém konkrétním případě je na druhé straně cisco řady 4000. Modemy
NOKIA BB 256, rychlost 128kbit/s. Cena asi 15000Kč. Podpora je přímo
v jádře linuxu. Součástí dokumentace je i schema zapojení :-))
Provedení je ISA. 486/66 to bez problémů utáhne.

                    Pavel Just