RPL

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 21 12:27:33 CEST 2000

On 21 Sep 2000, David Rohleder wrote:

> existuje nekde Novell RPL pro linux?
>
> Koupil jsem si takovy maly pocitac Elonex WS-450 (za dve stovky :),
> ktery umi bootovat ze site pouze pomoci RPL (rad bych se mylil).
>
> Nebo nevi nekdo o specifikaci RPL? Autorem by melo byt IBM, ale
> na jejich webu jsem zadny odkaz nenasel.

Jednou nekdo v konferenci novell psal ze ma (asi z nejakeho SDK) zdrojaky
k DOSovskemu RPL demonu (modulu ?) , ale bohuzel uz nevim kdo. Jinak
na freshmeatu je rpld - http://freshmeat.net/projects/rpld/?highlight=RPL
ale pisou tam, ze je to IBM RPL coz pry neni uplne to same jako novellske
RPL . Otazka je jake RPL potrebujete Vy.