xfree 4.0.1 a voodoo rush

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Září 21 12:38:20 CEST 2000

Zdravim!

Mam nainstalovany RH6.2
Xfree4.0.1 z balickou z linku co poslal Miroslav Petricek.
Grafiku Intergraph Intense 3D Voodoo (rovnake parametre a chipset
ako:Jazz Multimedia Adrenaline Rush ci Hercules Stingray 128-3D)

Ked spustim XFree86 -configure tak to vypluje konfigurak a ked ho
vyskusam tak to zamrzne.

tak som skusil xfree86config ten ked si nevyberiem grafiku tak da vga a
to nechcem a ani som neskusal, ked si vyberiem podobnu (Hercules
Stingray 128-3D) tak to nabehne v pohode ale blbe mi sipka, je snej
zasumeni stvorec ktori zasebou nechava zasumenu stopu.

A ak vyberiem ze mam at3d, chip na grafike, tak to nabehne a zamrzne z
bielou obrazovkou.

Ak treba mozem poslat konfiguraky a logy.
--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-