Jaky procesor

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Září 21 14:30:46 CEST 2000

Dobry den,

Pavel Prchal wrote:

> No a problem: kazdy mi radi ten a ten procesor. Ze pry Duron je nestabilni a
> tak.
> Provozujete tedy nekdo Linux s Duronem a s jakym uspechem. Do celerouna se
> mi moc nechce, ale nevim.

Duron/600, MB Biostar s Via KT133 256MB RAM, 15GB Seagate...
Pohoda... Jen je treba dat pozor na to, aby vam ve firme, ktera
vam ten pocitac bude dodavat, dali dostatek teplovodne pasty na
procesor a pokud mozno vykonny chladic (doporucuju Titan). Kdyz
nam tyhle pocitadla privezli, tak jsem je byl kvuli tomu schopen
za 5 min. upect. Nastesti to nebylo nevratny, po restartu se
procesor zase rozbehl. Ted nam tam pridali pastu, dali poradne
vetraky a neupekl jsem ho ani za tyden trvaleho tyrani rc5-tkami.

Funguje to tedy pekne (myslim, ze 200MHz FSB je prece jen znat),
po uprave chlazeni je to stabilni a navic je to povetsinou jeste
levnejsi, nez Celerony... Co vic si prat?

> Dik moc
>     Pavel Prchal
>     pavel na pelhrim.cz

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72