Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci RH 6.2cz

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Čtvrtek Září 21 14:43:38 CEST 2000

> pouzivate graficky instalator (pouziva to vubec NEKDO)?
> pokud ano, dobre vam tak - ten NIKDY nefungoval

RH 6.2 CZ jsem naistaloval v grafice bez problémů.
Po startu se stalo totéž co tazateli : objevilo se jen "LI"
a dál nic. Nabootovat se dalo jen z diskety, kterou jsem
si při instalaci vytvořil.
Zkoušel jsem LILO znovu zapsat do bootu, ale stejně to
nešlo. V konferenci jsem si našel adresu na nové LILO
v RPM balíčku, naistaloval jsem ho, na konzoli jsem napsal
"LILO" a od té doby je vše OK.
Nepomohlo by tedy nové LILO ?

zdravím

Tošovský