V.35 karta

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Čtvrtek Září 21 23:13:32 CEST 2000

   From: "Oldrich Kepka" <linux na sanitas.cz>
   Date: Thu, 21 Sep 2000 09:23:09 +0200

Zdravím,

   > Chtel bych se zeptat, zda-li nekdo nemate zkusenosti s nejakou V.35 kartou
   > do PC ktera by fungovala v Linuxu, umela rychlosti vetsi jak 128kbit/s, dala
   > se koupit v nasi republice a byla co nejlevnejsi. Zatim jsem nasel pouze
   > RISCom/N2s, ale 25000,- korun je docela dost.

nechci Vás odrazovat od této karty, ale za ta léta co se v Internetu
pohybuji jsem neviděl horší software, než se dodává k této kartě. Pokud se
nepletu, už jsem to tady ale jednou probíral. Např. napsat program v jazyce
C, který provádí pouze pět volání system() je doopravdy diletantství...

Mohu stejně jako kolegové doporučit kartu COSA. Jednou jsem ji společně s
autorem driveru (fakt jsi Yenyo nebyl na Zličíně v TESCu? :-) rozchodil
během několika málo okamžiků a karta spolehlivě funguje až doteď.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz