Posta na InterNet LINUX vidi ven ale neni videt z venku.

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Čtvrtek Září 21 23:13:32 CEST 2000

   From: "Rostislav Mikulecky" <Rostislav.Mikulecky na atlas.cz>
   Date: Thu, 21 Sep 2000 03:34:19 +0200

Zdravím,

   > Potrebuji posilat postu ven (dovnitr vyreseno fetchmailem) LINUXova
   > masina je na vnitrni siti ma povoleny vsechny protokoly ve smeru ven,
   > z venku vsak neni videt.

pokud je linuxový počítač na lokální síti (předpokládám s privátní IP
adresou) a někde ve směru od něj do Internetu je maškarádující firewall,
neměl by zde snad být problém.

   > Navic potrebuji aby posta odchazela s urcitym jmenem odesilatele at ji
   > posle kdokoliv.

Myslíte pouze poštu odeslanou z linuxového serveru? To by snad se
sendmailem neměl být problém. Podívejte se na makro DM a na příslušnou
dokumentaci k sendmailu. Věřím, že Vaše distribuce stejně jako ta moje bude
mít k dispozici kompletní dokumentaci.

   > Zkousel jsem sendmail ale mam podezreni, ze pro komunikaci je nutne
   > aby si povidaly obe strany.  Je reseni ?

Samozřejmě, pokud nám problém popíšete podrobněji, např. nakreslením
topologie sítě, popisem toho, co si představujete, že by se mělo stát a co
se doopravdy stane.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz