dvouprocesory (was: Re: Jaky procesor)

Radek Zalesak bishop na telecom.cz
Čtvrtek Září 21 23:18:56 CEST 2000

> A jake jsou soucasne zkusenosti s dvouprocesorovymi systemy.
> Zajimaly by mne hlavne desky pro dva celerony.
> Nejake zkusenosti?
> Najaka doporuceni?

Deska pro 2 celerony byla asi pouze Abit BP6. Pro Slot 1
s BX chipsetem bylo taky nekolik desek, ale dnes je asi
vsechno pryc, jelikoz bud jsou jen PPGA nebo neumej
vyssi frekvence.
Jsou tu ale novinky s VT82C694X (Via Apollo Pro133A).
Napr. MSI 694D Pro (MS-6321), GIGABYTE 6VXDC7
nebo TYAN TIGER 133 VIA Apollo Pro 133A Dual.
(tedy alespon v nizsi cenove kategorii 5-7tis.)

MSI jsem prave nainstaloval a slape vyborne. Je ohlasena
i verze s Promise IDE Raid.
jednou prectete