ttySx skript

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Září 22 00:20:24 CEST 2000

On Thu, Sep 21, 2000 at 11:33:53PM +0100, Radim Marek wrote:
> muzete mi poradit, jak davkove zpracovat prikazy pro /dev/ttyS0, na
> kterem je zarizeni reagujici na AT prikazy a vysledek vypsat ve
> skriptu? Zkousel jsem chat a minicom, ale bez pozadovaneho efektu.
> Potrebuji totiz, aby vse bylo naprosto neinteraktivni.

Podle mne by to melo jit totalne odinteraktivnit uz tim chatem, asi
budete muset dat konkretni priklad/ulohu, kterou resite.
(urcite se tu potom najde nekdo, kdo uz na to bude mit hotove skripty)

Muzete se take podivat do baliku expect, to je takovy skriptovaci jazyk
slouzici k 'odinteraktivizovani' interaktivnich (to zni primo
intergalakticky ...) konzolovych aplikaci (treba telnetu apod ...).

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//