COM port v linuxu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Září 22 08:14:28 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> On 21 Sep 2000 16:59:42 +0200, Jsoef Varilek wrote:
>
> : Potreboval bych nahazovat a shazovat signaly TD DTR RTS na com portu.
> : (vystupni signaly) (pin 3,4,7) slo by to skriptem v bashi ?
>
> DTR este ako tak ano (otvorenie zariadenia ho nahodi),
> RTS mozno nejakym trikom (neoveroval som), zhodeniu
> TD sa hovori break a mohlo by to ist nejakym umnym
> posielanim dat do nejakeho terminaloveho programu.
>
> Z programu to ale urobite daleko pohodlnejsie.

kniznica sio najdes ju na strankach ktore blbnu z gsm kartamy
je to multiplatformova kniznica. ked ju chces tak na
iblis.vuje.sk/pub/linux je balik scard1_0.tgz a v nom su aj zdrojaky tej
kniznice. tak si to vypreparuj. samotnu tu nikde nemam :( teda tu v
praci
--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-