Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Michal1978 michal1978 na volny.cz
Pátek Září 22 08:10:13 CEST 2000

Ja s Vama pane Polacek naprosto souhlasim na mem prvnim PC jsem si mohl
nechat o cestine taky jenom zdat a vubec mi to  nevadilo, ale situace je
takova,
ze urcite veci bez cestiny jiz nikdo neakceptuje naprikalad prace do skoli
dopis obchodnimu partnerovi atd.
Ja osobne bych diriktivu uplne zrusil.

                                                        zdravi

                                                                    michal
kajer
Jan Polacek <Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz> píse v diskusním
příspěvku:969531503 na f21.n420.z2.fido.cz...
Zdarec Petr,

Utery Zari 19 2000 10:51, Petr Kristan =:-v =------------>
tosovsky na lesopo.cz:

 PK> Star Officu se branim, nebot to by bylo z louze pod okap.
 PK> Pouzivam ho jen v nouzi.
Ja taky... jen, kdyz neni zbyti, ale bohuzel (mozna, ze mam jen starou
verzi) gnumeric neumi xls z 97ckovyho excelu...:-(, jinak sem mel
gnumerica rad...
SO jsem nainstaloval jen kvuli tem excelskejm dokumentum.... je to
bigotni krava, skoro bych tam hledal logo microsoftu, kdyby tam nebylo
logo sunu..

Cauky
                                                  Honza đB-Q